Dlaczego nie mogę otworzyć pliku z podkładem?

Pliki przesyłane są w formie linku do pobrania spakowanego pliku z podkładem mp3. Problemy występują najczęściej u osób, które pobierają podkład na telefon komórkowy – wtedy do otwarcia potrzebna jest aplikacja do otwierania plików zip, którą za darmo możesz pobrać w sklepie play. (na android)

Zalecam pobieranie plików na komputer – tam nie będzie problemów z otwarciem tego pliku.
Jeżeli jednak na komputerze też nie możesz otworzyć pliku – zainstaluj program np. Winrar lub inny, który ma możliwość rozpakowania pliku.


Po kliknięciu w link otwiera się pusta strona

Na niektórych przeglądarkach tak się dzieje – otwiera się pusta strona a podkład pobiera się w tle.

Sprawdź dokładnie w folderze „Pobrane” – tam z pewnością jest pobrany podkład muzyczny.

Jeżeli nie możesz zlokalizować pobranego podkładu – Napisz do mnie e-mail, podając numer zamówienia. Wyślę podkład osobiście 🙂


Kiedy otrzymam podkład?
Najszybszą metodą płatności jest Dotpay lub Blik – Czas oczekiwania około 2 minuty. Jeżeli wybierzesz przelew bankowy – podkład otrzymasz dopiero po zaksięgowaniu wpłaty (od kilku godzin do nawet kilku dni).
Potwierdzenie przelewu prześlij na – wtedy otrzymasz podkład szybciej 🙂


Jak dokonać płatności z krajów innych niż Polska?

W takiej sytuacji najlepszym sposobem jest płatność PayPal.
Założenie konta jest bardzo proste – zobacz film poniżej.

Pamiętaj, że najpierw musisz połączyć PayPal z twoją kartą kredytową.

Płatność PayPal znajdziesz w klikając Dotpay.

Po rozwinięciu listy na samym dole znajdziesz logo PayPal.


W jaki sposób podkład do mnie dotrze?
Jedyna metoda to przesyłka na e-mail. Podkład dotrze do Ciebie w formie linku do pobrania spakowanego pliku mp3.
Pamiętaj, że wpisanie niepoprawnego e-maila uniemożliwi odbiór podkładu.


Ile czasu mam na pobranie podkładu?
Od momentu zaksięgowania wpłaty masz 48 godzin na pobranie pliku. Po upływie tego czasu linki wygasają i nie będziesz mógł pobrać podkładu.

Nie denerwuj się 🙂 Napisz do mnie na kontakt – podaj nr zamówienia i opisz problem. Ja wtedy „odświeżę” link a ty dostaniesz swój podkład.


Co zrobić kiedy otrzymam komunikat że limit pobrań został wyczerpany?
Po otrzymaniu linku do pobrania masz możliwość pobrania podkładu 3 razy – po czym link przestaje być aktywny.

Pamiętaj, że taki komunikat nie pojawia się bez przyczyny. Jeżeli uważasz, że nie pobrałeś podkładu sprawdź koniecznie folder „Pobrane” – tam z pewnością plik jest.
Jeżeli dalej nie widzisz pliku skontaktuj się ze mną kontakt – znajdziemy rozwiązanie.


Czy w sklepie są piosenki z wokalem?

Nie – w sklepie są wyłącznie podkłady muzyczne (bez śpiewu).

Niektóre podkłady mogą zawierać linię melodyczną zagraną na jakimś instrumencie – to wielka pomoc zwłaszcza dla mniej doświadczonych wokalistów.

Linia melodyczna to jest mała pomoc dla wokalisty w formie zagranej melodii ja jakimś instrumencie.


Czy mogę otrzymać fakturę za kupione podkłady?

Tak. Przy zamówieniu napisz taką informację i podaj dane do faktury.


Czy sprzedaż odbywa się z licencjonowaniem ZAiKS?

Tak.

Pamiętaj jednak, że organizator wydarzenia, na którym będą odtwarzane moje podkłady (i nie tylko moje) zobowiązany jest do podpisania odrębnej umowy z ZAiKS.

Najczęściej instytucje podpisują umowę z ZAiKS i cykliczne wysyłają zestawienia wykorzystanych utworów.

Więcej z pewnością znajdziesz na stronie ZAiKS – kliknij…